Halloj, 
 
Nu var det ju ett tag sedan vi skrev och här har det hänt lite grejer. 
Det mest färska som har hänt är att Sami hade sin svensexa i helgen, hur var den då? ;)
När jag kom hem från träningslägret i Jönköping med laget i går klockan 12 så vaknade han precis. 
Och han var skapligt bakis och sliten kan man säga haha. 
Har nog aldrig sett honom så bakis på de nästan 6 år som jag har känt honom och han sade själv för någon timme sedan att han heller aldrig har varit så bakis.
 
Ska inte avslöja för mycket men han har väldigt lena ben nu och det fanns en fin solhatt, schal och klönning i blommigt mönster i lägenheten igår när jag kom hem.
Dagen hade även innehållit mycket exotiska djur, dans och såklart alkohol.
Han är i alla fall OTROLIGT nöjd och glad över kvällen. 
Så nu är det bara min tur kvar och jag har verkligen inte någon aning om när det blir... 
 
Vi håller på för full med att kolla upp blommor, dekorationer och dylikt till bröllopet. Det är dags att inhandla det snart. Vi har även skickat in hindersprövningen och väntar på att intyget ska komma. 
Annars är det ganska lugnt just nu. 
Vi har kontakt med en till kock som sa skicka lite priser och förslag till oss så vi får se om vi väljer de vi tänkt från början eller inte. 
 
Idag har Sami fortsatt att vara lite bakis och pluggat hemma och jag har jobbat som vanligt.
Efter jobbet åkte vi ut till kyrkan och drömde oss bort lite. 
Det var så himla fint väder och vi ville verkligen gå ut och gå så då tänkte vi att vi lika gärna kan åka ut dit och titta. 
Det är helt sinnesjukt att vi snart kliver ut ur den där kyrkan tillsammans, bara ca 2 månader kvar!!! 
GALET. 
 
Jag har inte så mycket mer att skriva om, så det var det. 
Nu ska vi äta lite middag och mysa ner oss till någon bra film. 
 
PUSS
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej