Hej! 
Igår var det exakt 10 månader kvar till the big day.
Och mycket har hänt sen senast. Vi har bokat kyrka vilket vi ändrade oss till kvillinge kyrka! Den är så himla fin och precis som vi tänkt oss. Den har varit med i planeringen ända från början men lite i bakgrunden. 
 
Jag har hittat min brudklänning! Den är beställd och betalad handpenning på. 
Den är sååå fin! Nu vill jag bara att den kommer så jag får testa den! Den blev lite dyrare (så klart) än vad som var tänkt. Men min underbara mamma ovh faster blev räddarna i nöden när kvinnan på partyworld sade priset. De såg min besvikelse för jag då insåg: detta kommer inte bli min klänning. Och gick in med det som fattades. när jag då förstod att det är den här jag kommer ha så kom det några tårar på fler än bara mig.
Skor är också inhandlat.
Jag är völdigt tidigt ute känner jag men när man hittar den rätta klänningen så gör man det!
 
så just nu är de stora frågorna vad Sami ska ha på sig. Man kanske inte tror det men det finns sjukt mycket att välja på och han ändrar sig lite hit o dit hela tiden. dock så tror jag att han nu är rött så säker på vad han ska ha och det kommer bli så stiligt och snyggt! 
 
vi kollar även runt på olika dekoratioer på olika shoppar på nätet, jämför priser osv. Även maten håller vi på att planerar. 
 
Nu är jag så trött att mina ögon går i kors. vi ska försöka uppdatera oftare, jag lovar. 
 
Puss och godnatt! 
Ett hårdsmycke som är otroligt fint! 
och där ser ni även en sneakpeak på klänningen 🙈
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Sara :)

30 Aug 2015 09:21

älskar att ni fixade denna blogg! kommer vara roligt för oss runt omkring och även för er efter bröllopet :) pusss

Kommentera

Publiceras ej