Halloj. 
 
I förra inlägget som var den 19 Augusti så sade jag att vi skulle uppdatera oftare. det gick ju bra...haha. 
Men nu ska vi inte älta det, mycket har iallafall hänt!
 
Idag på dagen så är det exakt 200 dagar kvar till THE BIG DAY :D
 
Min brudklänning har kommit!!! Jag ska troligtvis dit på lördag och testa och det ska bli så jäkla roligt! 
Det känns som man nästan har glömt bort lite hur den ser ut då man itne har sett den på nästan fyra månader.
Jag har den ju på bild men det blir ändå inte riktigt samma sak. Och bilderna ger inte rättvisa till klänningen för fem öre. Så det ska bli så himla spännande. 
 
Vi har skickat ut nästan alla save the date kort. Det var vi väldigt sega med. Vi handlade in dem i Augusti men skickade inte ut dem förens in November. Good job haha. 
 
Sami har hittat vad han ska ha på sig på bröllopet och även inhanlat det! Han köpte även sina kläder på Partyworld, samma butik som jag köpte min klänning på. Märket heter "By Eneroth" och det är riktigt fina kläder. 
Även han spräckte sin budget men det hör väl till haha. Man gifter sig ju bara en gång. 
 
Vi har nästintill bestämt oss vad vi ska ha för mat till bröllopet. I helgen var vi på en fest där det serverades en jätte härlig buffé så vi tänker samma stuk fast inte lika mycket kallrökt utan några fler varmare rätter. 
Sen får vi se om vi hinner ändra oss tusen gånger till, vilket är mycket troligt. 
 
Nästa helg ska Sami föräldrar och mina föräldrar plus oss såklart ses på lördagen och äta middag och bara umgås. Det ska bli så härligt! Vi blir ju rätt många då både Samis och mina föräldrar är skilda sedan vi var väldigt små. 
 
Jag längtar så otroligt mycket nu till att inhandla dekorationer och verkligen börja planera dagen på riktigt. 
det är helt sinnesjukt att det bara är 200 dagar kvar. Det är redan 7 månader sedan Sami friade och det har gått så himla fort! 
Det är ju liksom mindre än 7 månader tills bröllopet är, det kommer bara säga swish så är vi där... 
 
idag tänkte jag även ladda upp lite inspirationsbilder, yeyyy. Listan nedan är den jag tänker spela på morgonen när jag sminkas och förbereder mig tillsammans med tärnorna. 
Alla dessa bilder kommer från Pinterest, förutom bilden på Dukningen. Det är förresten Abborreberg på den, där vi ska ha vår fest. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej