Hejsan! 
 
I går så var jag, mamma, Angelica och min syster i Linköping på partyworld då jag testade min klänning som äntligen har kommit. Och den är helt underbar! 
Det är inte klokt vad man glömmer bort när man bara får se den på bild. 
Sen var det så himla kul då jag äntligen fick se hur den såg ut i ryggen då dem jag testade i butiken när jag var där första gången var för liten för min rygg. Och den blir så himla fin när jag får stänga den! 
Dock är det helt sjukt att en storlek kan göra så stor skillnad. Den är väldigt mycket för stor runt höfterna så jag var tvungen att ta in den en del är, men över ryggen är den perfekt! 
Så nu är hela klänningen betald och klar. Det känns helt sjukt att det bara är ett halvår kvar. 
ändringarna på klänningen ska inte ta så lång tid så jag kommer snart få åka dit och testa igen. 
 
Annars idag så har jag och Sami kollat runt på flera sidor på nätet för att se vilka dekorationer vi vill ha och varifrån vi ska beställa. Jag vill bara beställa hem allt nu!!! 
 
I veckan ska vi bestämma oss för vilken restaurang vi ska ta maten ifrån. Vilket är spännande! 
Vi hittade senast idag en ny restaurang som är väldigt intressant. 
vi har även tänkt att åka och ta en fika med prästen som troligtvis ska viga oss. Det roliga med det är att det är en vän till min mamma som har en man som är präst. Så det blir ganska familjärt vilket är super kul och vi känner att det skulle passa så himla bra. Så vi håller tummarna! 
 
det är mycket som händer nu och det är så roligt. ÅH just det! Vi började även igår att kolla på vart vi ska åka på vår bröllopsresa och vi har kollat mycket på Italien och Grekland. det finns så mycket att välja mellan! 
Det vi är ute efter är ju såklart värme, bra mat, lite shopping kanske och mycket romantik! 
Vi är väldigt inen på att åka till Italien och då passa på att åka till någon vingård och lära oss mer om viner. 
det ser ju alltid ut att vara så Fint på vingårdar! 
 
nu är det dags för sängen, för imorgon är det ju jobb igen som vanligt... 
 
Sami kommer förhoppmingsvis att uppdatera lite mer också 👍👍

1 kommentarer

Anonym

06 Dec 2015 22:38

Ni är bara för underbara!!! Det är ju super kul med en blogg;))
Vi måste sätta oss ner tillsammans vi alla fyra med och kolla läget på vad vi kan göra;) pusss på er //Fia

Kommentera

Publiceras ej